סנני מים | שירות למתקני מים

מי שלל לרכישת סננים, ייעוץ ושירות למתקני בר מים

שירות תיקונים וחלקים למוצרי תמי 4 ואלקטרה

טלפון – 0544200566  מיילelka0544@gmail.com

מי שלל לרכישת סננים, ייעוץ ושירות למתקני בר מים

טלפון – 0544200566
מייל – elka0544@gm
ail.com

כי מגיע לכם הטוב ביותר: מטהר המים שתמיד חלמתם עליו עכשיו בהישג ידכם

מטהר מים תוצרת ישראל, מטהר מים קוקוס - מיי שלל

מטהר מים תוצרת ישראלית

תמיד רציתם לשדרג את הבית או המשרד עם מטהר מים איכותי שיאפשר לכם ליהנות ממים בסטנדרט הגבוה ביותר? הכירו את סנן "קוקוס" ELKA המהווה שובר שוויון כחול-לבן בתחום מטהרי המים, שעתיד להפוך את משאת נפשכם למציאות  

הצורך במים איכותיים ומסוננים היה ונותר חשוב מאין כמוהו, וזאת בהתאמה כמובן לעלייה במודעות לחשיבות המזון והשתייה הנכנסים לגופנו. 

כשמדובר במים, הלא הוא אחד המצרכים החיוניים לחיינו, הרי שאין מנוס מלעשות את המיטב הדרוש על מנת לדאוג כי בני המשפחה, החברים או הקולגות לעבודה יזכו ליהנות ממים בסטנדרט הגבוה ביותר.  

כיום ניתן להפוך את המשימה הזו לפשוטה במיוחד, בעזרת מסנן "קוקוס" ELKA, פטנט ישראלי כחול-לבן, המציע פילטר מים איכותי עם חיבור מהיר המתאים לכל סוגי המכשירים וברי המים הקיימים, ומהווה פריצת דרך טכנולוגית שביכולתה לשפר לאין ערוך את טעם המים, וכן לחסוך בהוצאות מיותרות ובסחיבה מפרכת של שישיות מים מהמכולת.

מדובר למעשה במסנן רב עוצמה המתאים לכמויות של עד 5000 ליטר מים או למשך חצי שנה. עצם היותו גם קל לתפעול עם חיבור מהיר, יאפשר לכם להתקין את המסנן בעצמכם בצורה פשוטה, ללא צורך בהזמנת טכנאי. 

אז למה "קוקוס" אתם שואלים? הסנן המהפכני עשוי מקליפת קוקוס אמיתית השטופה היטב בחומצה כשהוא נקי מרעלים. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר שלו על פני מסננים אחרים, כולל "אבני לשם" ייחודיות המצויות בתוכו, שביכולתן להפחית משמעותית את כמות האבנית הנצברת על גביו. הסנן עמיד גם בפני לחצים גבוהים וזכה לכלל האישורים הנדרשים על פי התקנים האמריקאים המחמירים ביותר, לרבות אישור מה-FDA, מנהל המזון והתרופות בארצות-הברית.

חברת "מי שלל" המשווקת את הפטנט הישראלי המהפכני, חרתה על דגלה אפשרות לרכישת הסנן במחיר אטרקטיבי לכל כיס בסך של 149 שקלים כולל אחריות על נזילות או טעם למשך 3 חודשים.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למהפכת המים של ישראל וליהנות מסנן קומפקטי שעתיד לספק לכם מים איכותיים בטעם פשוט מעולה.

אז קדימה, למה אתם מחכים? לקבלת מידע וייעוץ מקצועי הנכם מוזמנים להשאיר פרטים באתר או לחייג לטלפון 054-4200566.

אז אם חיפשתם בגוגל, מטהר מים תוצרת ישראלית, הגעתם למקום הנכון! צרו קשר ⇐

דילוג לתוכן