סנני מים | שירות למתקני מים

מי שלל לרכישת סננים, ייעוץ ושירות למתקני בר מים

שירות תיקונים וחלקים למוצרי תמי 4 ואלקטרה

טלפון – 0544200566  מיילelka0544@gmail.com

מי שלל לרכישת סננים, ייעוץ ושירות למתקני בר מים

טלפון – 0544200566
מייל – elka0544@gm
ail.com

תיקון מתקני תמי 4 – כל מה שצריך לדעת

אחד ממכשירי המים הנפוצים ביותר שנכנסו לחיינו בשני העשורים האחרונים, הינו מכשיר תמי 4 שהוא בר מים המחובר לצנרת המים של הבית וגם למקור חשמלי. תמי 4 הוא מיוחד לא רק בשל העובדה שהוא מוציא לכם מים קרים או חמים בקלות רבה, אלא שהעיצוב שלו הוא מאוד ייחודי ונבדל מאוד מהמתחרים שלו – מה שהופך אותו למיוחד, לאלגנטי יותר עבור כל מטבח ובעשור האחרון גם חברת תמי 4 הוציאה גוונים שונים למכשיר – כך שניתן להתאים אותו בקלות רבה לכל מטבח וצבע.

ובדומה למכשירים אחרים, גם תמי 4 יכול לחוות תקלות מסיבות רבות ומגוונות שעליהם נדבר במאמר הנוכחי.

תיקון מתקני תמי 4 - כל מה שצריך לדעת

תמי 4 – מתי נדרש תיקון?

עם הזמן, חלקים שונים מהתמי 4 יכולים להינזק ויידרש תיקון תמי 4 במהרה.

  1. המנורה והמסנן

בכל תמי 4 ישנה מנורה מיוחדת יחד עם מסנן ייחודי לתמי 4 עצמו, שאם אחד מהם מתקלקל – צריך באופן מידי להחליף אותם. מסנן שעובד בצורה לא תקינה, לא ינקה לכם את המים כראוי ושתיית מים לא מסוננים, עלולה ליצור בעיות בריאותיות בהמשך.

ככלל, ההמלצה היא  להחליף את המנורה כל חצי שנה ואילו את המסנן בכל שנה.

  1. משענת הכוס

לכל מכשיר תמי 4 ישנה משענת לכוס שתפקידה להחזיק את הכוס עד שהמים יתמלאו בה. הבעיה של המשענת הזו זה, שהיא יכולה להינזק ולהתקלקל עם הזמן מה שיצריך תיקון תמי 4 והזמנת טכנאי.

חד משמעית שניתן להסתדר גם ללא הנחת הכוס על גבי המשטח הנפתח, אבל, אם מדובר במים חמים – יהיה לכם מאוד לא פשוט להחזיק את הכוס שלכם (שלא נדבר אפילו על כך, שזה יהיה לא בטיחותי בכלל).

  1. כפתורי תמי 4

עוד אלמנט קטן שישנו בכל בר מים – תמי 4, הוא הכפתורים שמופיעים על גבי המכשיר ומסמנים את הלחצן של המים הקרים לצד המים הפושרים. ואם אחד הכפתורים יפסיק לעבוד אצלכם, אתם פשוט לא תצליחו לתפעל כראוי את בר המים שלכם ותדרשו להזמין טכנאי מקצועי ישירות לביתכם כדי שיתקן את המכשיר.

האם יש אחראיות על מכשיר תמי 4?

ברגע שמכשיר תמי 4 מתקלקל, אחד הדברים שאנשים ממהרים לבדוק ישירות – זה, האם תמי 4 שלהם היה מאובטח. אם המכשיר מאובטח (משמע שיש עליו ביטוח), החברה תהיה אחראית לשלוח אליכם טכנאי תמי 4 ואם אין לכם ביטוח על המכשיר – אז אתם תצטרכו להזמין טכנאי מקצועי שיגיע אליכם ולבחור באיש מקצוע איכותי שיוכל להעניק לכם גם שירות מקצועי.

מי שלל – באים לתקן לכם את התמי 4

אנחנו בחברת מי שלל, נעזור לכם לתקן את המכשיר שלכם, כך שיפעל כראוי ולאורך זמן. שנים רבות בתחום התיקונים של מכשירי מים רבים, הובילו אותנו לפיתוח שירות מקצועי ואיכותי והלקוחות יכולים בהחלט להעיד על כך.

אם גם אתם מחפשים תיקון בר מים אלקטרה ותיקון מכשירי תמי 4, אז השאירו עוד היום את הפרטים שלכם באתר שלנו ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר במהרה.

אז אם חיפשתם בגוגל, מטהר מים תוצרת ישראלית, הגעתם למקום הנכון! צרו קשר ⇐

דילוג לתוכן