סנני מים | שירות למתקני מים

מי שלל לרכישת סננים, ייעוץ ושירות למתקני בר מים

שירות תיקונים וחלקים למוצרי תמי 4 ואלקטרה

טלפון – 0544200566  מיילelka0544@gmail.com

מי שלל לרכישת סננים, ייעוץ ושירות למתקני בר מים

טלפון – 0544200566
מייל – elka0544@gm
ail.com

3 טיפים לשמירה על בר המים המשרדי לאורך זמן

בר מים משרדי הוא דבר חיוני שחייב להיות בכל משרד ובית עסק, רק שאחד הדברים הבעייתיים שמתרחשים עם ברי מים רבים, זה שהם נוטים להתקלקל מהר יחסית בגלל שלא שומרים עליהם נכון. במאמר הנוכחי, אנחנו הולכים לתת לכם טיפים שיעזרו לכם לשמור על בר המים שלכם ולמנוע תיקון בר מים תכוף .

אז בואו ונגלה ביחד, איך נכון לשמור על בר מים תקין ובטוח לשימוש.

3 טיפים לשמירה על בר המים המשרדי לאורך זמן

הטיפים שיעזרו לכם לשמור על בר המים שלכם

  • נקו את המכשיר והסביבה כולה

שמירה על בר מים משרדי נקי והיגייני חיונית להבטחת בריאותכם ובטיחות העובדים שלכם. ניקוי ותחזוקה שוטפים של מכשירי המים והאזור שמסביב יכולים לסייע במניעת צמיחת חיידקים ואורגניזמים מזיקים אחרים. כדי לשמור על סביבה בריאה, הקפידו לנקות את מתקן המים לפחות פעם בשבוע עם חומר ניקוי עדין ומים חמימים. בנוסף, ודאו שמתקן המים יבש לחלוטין לפני מילויו מחדש.

הצטברות של סיד או מינרלים אחרים עלולה לגרום לתקלה במתקן המים, ולכן חיוני להסיר כל הצטברות מינרלים באופן קבוע. ניתן לעשות זאת באמצעות תערובת של חומץ ומים וניתן גם לבדוק תמיד את הוראות היצרן להוראות הניקוי הספציפיות שמתאימות לכל מתקן מים בפני עצמו.

  • בדקו את מסנן המים

מסנני מים הם מרכיבים חיוניים בכל בר מים משרדי. הם עוזרים להסיר זיהומים כגון משקעים, כלור ומזהמים אחרים, ומבטיחים שלעובדים שלכם תהיה גישה למי שתייה נקיים ורעננים. עם זאת, יש להחליף מסנני מים באופן קבוע כדי לשמור על יעילותם.

לכל מסנן מים יש אורך חיים ספציפי, שלרוב מצוין בהוראות היצרן. חשוב לבדוק את ההוראות כדי לראות מתי יש להחליף את המסנן. ניתן גם לבדוק את יעילות המסנן המציגה את מדד סך המוצקים המומסים במים.

  • אחסנו את בר המים במקום הנכון

אחסון נכון של בר המים יכול לשמור על חיי המכונה ולמנוע קורוזיה של חלקים. בר מים שנמצא בסביבה לחה, בסביבה חמה או בכל מקום אחר שאינו חדר ממוזג – יכול לחוות בעיות רציניות. הקפידו להשאיר את בר המים בצל כדי שהוא לא יתחמם מקרני השמש.

שמרו על הבר מפני מים. אם בר המים ייחשף למים באופן מוגבר, חלקיו השונים יכולים להחליד. לכן חשוב לשמור על בר המים רחוק מצינור המים בבית, במטבח ולא להתקין אותו בצמוד לכיור (גם אם ככה נוח לכם)

מיי שלל – תיקוני בר מים באופן איכותי!

אנחנו במיי שלל ערוכים לספק עבורכם שירות תיקון בר מים איכותי ומקצועי בבית ובמשרד! טכנאי תמי 4 מקצועי שיגיע לתקן לכם את בר המים שמסיבה כזו או אחרת הפסיק לעבוד. זה יכול להיות כפתור שלא עובד, מנורה שהגיע הזמן להחליף אותה ועוד מגוון תרחישים שונים.

השאירו עוד היום את הפרטים שלכם באתר שלנו ואנחנו נבדוק מדוע בר המים שלכם לא פועל!

אז אם חיפשתם בגוגל, מטהר מים תוצרת ישראלית, הגעתם למקום הנכון! צרו קשר ⇐

דילוג לתוכן