סנני מים | שירות למתקני מים

מי שלל לרכישת סננים, ייעוץ ושירות למתקני בר מים

שירות תיקונים וחלקים למוצרי תמי 4 ואלקטרה

טלפון – 0544200566  מיילelka0544@gmail.com

מי שלל לרכישת סננים, ייעוץ ושירות למתקני בר מים

טלפון – 0544200566
מייל – elka0544@gm
ail.com

איך פועל המסנן בבר המים שלנו?

אחד הרכיבים החשובים בכל בר מים, הינו המסנן שמשמש לניקוי וטיהור המים מפני מזיקים וזיהומים שונים. במאמר זה נבחן את הפעילות המורכבת של מערכת המסננים בבר המים ונסביר כיצד המסנן דואג להעביר אלינו מים בטוחים ונקיים לשתייה.

אז אם גם אתכם מעניין לדעת, איך פועל מסנן לבר מים – תמשיכו איתנו בקריאת הכתבה.

איך פועל המסנן בבר המים שלנו?

מהו המדע מאחורי סינון מים?

סינון מים הוא תהליך שמסיר זיהומים מהמים, מה שהופך אותם בטוחים ונקיים לצריכה. המדע שמאחורי סינון מים מבוסס על העיקרון של לכידת מזהמים באופן סלקטיבי, המאפשר רק למים נקיים לעבור דרכם. תהליך זה כולל שימוש בשיטות פיזיקליות, כימיות וביולוגיות שונות להשגת סינון יעיל.

אחד המרכיבים המרכזיים בסינון מים הוא מדיית הסינון, שיכולה להיות עשויה מחומרים כמו פחם פעיל, קרמיקה או חול. לחומרים אלו יש מבנים נקבוביים הלוכדים חלקיקים, חיידקים וזיהומים אחרים הנמצאים במים. כשהמים עוברים דרך המסנן, הזיהומים נכלאים, ורק מים נקיים זורמים החוצה.

היבט חשוב נוסף של סינון מים הוא הרעיון של גודל הנקבוביות. למסננים ישנם גדלים שונים של נקבוביות, הקובעים את גודל החלקיקים שניתן ללכוד. נקבוביות קטנות יותר יכולות להסיר ביעילות חלקיקים קטנים יותר, בעוד נקבוביות גדולות יותר מתאימות להסרת מזהמים גדולים יותר. זו הסיבה שמסננים שונים משמשים למטרות שונות, כגון הסרת משקעים, כלור או מתכות כבדות.

מהם הסוגים השונים של מסננים המשמשים בבר המים שלנו?'

בבר המים שלנו, אנו מפעילים מגוון מסננים על מנת להבטיח את איכות המים הגבוהה ביותר ללקוחותינו. כל מסנן משרת מטרה מסוימת ומכוון לסוגים שונים של מזהמים. אחד המסננים הנפוצים הוא מסנן הפחם הפעיל. מסנן מסוג זה יעיל בהסרת כלור, תרכובות אורגניות נדיפות (VOCs), וריחות או טעמים לא נעימים מהמים. זה עובד על ידי ספיחת המזהמים על פני השטח של חלקיקי הפחמן.

סוג נוסף של מסנן שאנו משתמשים בו הוא מסנן משקעים. מסנן זה נועד להסיר חלקיקים גדולים יותר כגון חול, לכלוך וחלודה מהמים. מסנן המשקעים מורכב בדרך כלל מרשת או מסך הלוכדים את החלקיקים הללו כשהמים זורמים דרכו. זה עוזר לשפר את הבהירות והמראה של המים.

כדי לטפל בסוגיית המתכות הכבדות וחומרים מזיקים אחרים, אנו משלבים מסנן אוסמוזה הפוכה (RO). מסנן זה משתמש בממברנה חדירה למחצה כדי להסיר מזהמים ברמה מולקולרית. הוא מפחית ביעילות את ריכוז המתכות הכבדות, פלואוריד, ארסן ומזהמים אחרים, ומספק ללקוחותינו מי שתייה נקיים ובטוחים.

בנוסף לפילטרים הללו, יש לנו גם פילטר קרמי, הידוע ביכולתו לסלק חיידקים ומיקרואורגניזמים מהמים. לחומר הקרמי יש נקבוביות עדינות המשמשות כמחסום, מונעות מעבר של פתוגנים ומבטיחות שהמים נקיים מחיידקים מזיקים.

לבסוף, יש לנו מסנן אולטרה סגול (UV) שמשתמש באור UV כדי לחטא את המים. קרני ה-UV חודרות לתאים של מיקרואורגניזמים, מה שגורם להם לא להתרבות ולגרום נזק. מסנן זה יעיל במיוחד נגד וירוסים וחיידקים, ומספק שכבת הגנה נוספת ללקוחותינו.

מי שלל – באים לתקן לכם את מתקן המים

אנחנו בחברת מי שלל מציעים שירותי תיקון מכשירים למכשיר התמי 4, ויכולים להעניק עבורכם את השירות המקצועי והמסור ביותר שניתן למצוא כיום. לבר המים שלכם מגוון רחב של מסננים ותכונות פעילות שונות ולכן, חשוב להתייעץ עם טכנאי מוסמך – כיצד נכון להפעיל את בר המים שלכם ואנחנו מבטיחים שנספק עבורכם את הייעוץ הראוי.

השאירו עוד היום את הפרטים שלכם באתרנו ונציגנו יחזור אליכם במידי.

אז אם חיפשתם בגוגל, מטהר מים תוצרת ישראלית, הגעתם למקום הנכון! צרו קשר ⇐

דילוג לתוכן